DEAS er fondenes nye ejendomsadministrator, og en af vores fornemste opgaver er at servicere dig som beboer og sikre gode, trygge rammer. Du kan kontakte os på telefon: 70 30 20 20 og e-mail info@deas.dk. Telefonen er åben for henvendelser fra kl. 7.00-19.00 på alle hverdage. 


Der er sat opslag op i alle opgange, hvor du finder dit driftskontors kontaktinformationer og andre nyttige informationer. Du kan læse mere om DEAS på www.deas.dk.

DEAS er fondenes nye ejendomsadministrator, og en af vores fornemste opgaver er at servicere dig som beboer og sikre gode, trygge rammer.

Du kan kontakte os på telefon: 70 30 20 20 og e-mail info@deas.dk. Telefonen er åben for henvendelser fra kl. 7.00-19.00 på alle hverdage. 


Der er sat opslag op i alle opgange, hvor du finder dit driftskontors kontaktinformationer og andre nyttige informationer.

Du kan læse mere om DEAS på www.deas.dk.

Seneste nyt

Vi holder dig ajour med vores nyhedsbreve og COVID-19 informationer. Du kan også læse vores pressemeddelelser eller kontakte os direkte, hvis du har spørgsmål.

Vores nyhedsbrev

Vi sender vores nyhedsbrev ud fire gange om året i samarbejde med Frederiksberg Boligfond og københavnerfondene. 

Nyhedsbrevet holder dig ajour med, hvad der sker på ejendommene, i administrationen og i fondene

Læs nyhedsbrevet fra januar 2021

Pressemeddelelser

Presse-meddelelser

Her kan du læse vores seneste udtalelser og pressemeddelelser.

DEAS overtager administrationen af fondenes ejendomme (den 22. februar 2021)

Pressekontakt

Er du journalist, og har du spørgsmål til os, kan du kontakte kommunikationskonsulent Søren Hjortdal på:

T: 32 47 03 23
E: soeren.hjortdal@privatbo.dk

Undgå fejl og misforståelser i din artikel – læs mere om, hvem PrivatBo og fondene er.

Ønsker du et interview med Frederiksberg Boligfond eller københavnerfondene, skal du kontakte fondenes bestyrelsesformænd direkte.

Kom på vores medieliste

Hvis du vil modtage pressemeddelelser og udtalelser fra os, kan du komme på vores medieliste ved at skrive til kommunikationskonsulent Søren Hjortdal. Husk at oplyse, hvilket medie du er tilknyttet.

Pressemeddelelser

Læs vores seneste pressemeddelelse og udtalelser her:
Download-Link

COVID-19

Vi følger coronakrisen nøje, og vi tilpasser os hele tiden udmeldingerne fra myndighederne. Siden marts 2020 har vi indarbejdet rutiner og tiltag, der skal sikre mest mulig tryghed for vores beboere og samarbejdspartner. Vores vigtigste tiltag lige nu er:

På ejendommene

– Det er ikke muligt at møde personligt op på ejendomskontorerne uden en forudgående aftale.

– Al personlig kontakt begrænses til meget små grupper eller enkelte personer ved besigtigelser, fremvisninger og syn.

– Vores medarbejdere bruger værnemidler, når de vurderer, at det er hensigtsmæssigt. Sårbare medarbejdere går med farvede veste.

– Der holdes afstand og sprittes grundigt af. Vores medarbejdere er forsigtige, når dokumenter, nøgler m.v. skifter hænder.

– Møder afholdes virtuelt eller udenfor.

I administrationen

–  Det er ikke muligt at møde personligt op i administrationen uden en forudgående aftale.

– Mange medarbejdere arbejder hjemmefra.

– Der holdes afstand, sprittes grundigt af og bruges mundbind.

– Møder afholdes så vidt muligt virtuelt.

– Alle sociale arrangementer er aflyst.